نحوه هماهنگی برنامه های یادگیری با شایستگی های کارفرمایی در هنگام تقاضا

رشد اقتصاد دیجیتال باعث شده است که تقریباً ۳ تریلیون دلار ، یعنی ۶ برابر کسری تجارت سالانه در ایالات متحده یا بیشتر از تولید ناخالص داخلی انگلیس ، ارزش داشته باشد. این رشد عظیم تأثیر زیادی در تجارت داشته و نیازهای استعدادیابی را در صنایع تغییر داده است.

دیجیتال

آموزش عالی نقش مهمی در تهیه نامزدهای ماهر مورد نیاز نیروی کار دارد. با این حال ، در سالهای اخیر ، انتقال بسیاری بین آموزش عالی و اشتغال چالش هایی را تجربه می کند ، زیرا کارفرمایان به جای اینکه مبنایی برای استخدام صرفاً بر صلاحیت “سنتی” باشند ، به دنبال کارفرمایان با مهارت و مهارت های مناسب می گردند.

استخدام

بنابراین ، راه حل چیست؟ مهارتهایی را که فارغ التحصیلان با خواسته های بازار دارند ، هماهنگ کنید تا اطمینان حاصل کنید که شما کارمندان آینده را ایجاد می کنید که صنعت آماده ، دانش و سازگار هستند. در این مقاله ۴ روش برای انجام این کار مورد بررسی قرار گرفته است.

راه حل

۱) به صلاحیت فکر کنید

با توجه به اینکه کارفرمایان و سیاستگذاران ارزش مدرک را زیر سؤال می برند ، آموزگاران باید ارزیابی مجدد پیشنهادات خود را انجام دهند تا برنامه آنها منعکس کننده نیازهای بازار باشد.

استخدام مبتنی بر شایستگی توسط شرکت ها در سال های اخیر به خود رسیده است و برخی از ارائه دهندگان آموزش نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفته اند. آموزش مبتنی بر شایستگی در بین سیاستگذاران و دانشکده ها رواج پیدا می کند ، زیرا این پتانسیل را دارد که هزینه ها را کاهش داده و به افرادی که به گزینه های یادگیری انعطاف پذیر نیاز دارند ، کمک کند.

مطابق بررسی اخیر چشم انداز شغلی NACE ، ویژگی هایی مانند رهبری ، کار تیمی ، ارتباطات و مهارت های حل مسئله برای کارمندان آینده مهم است. این اشتها برای استعدادهایی که می توانند در شغل مورد استفاده قرار بگیرند ، مهارت های عملی مطلوب تر و مجبور کردن معلمان برای فراتر رفتن از ارائه مدارک علمی است.

به عنوان نمونه از دیجیتال استفاده کنید. در ۵ سال گذشته ، تقاضا برای افراد با مهارت های دیجیتالی افزایش یافته است ، زیرا شرکت هایی در سراسر صنعت مجبور هستند با دنیای جدید آنلاین سازگار شوند. در نتیجه ، آنها به دنبال استخدام کارکنان با تخصص دیجیتال هستند تا بتوانند ضمن اطمینان از اینکه در مواجهه با اخلالگران ، از اهمیت و اعتبار خود در مسیر حرکت به سمت بلوغ دیجیتال حرکت کنند.

به این ترتیب ، دانش ۹ دیجیتال با ۹ از ۱۰ سازمانی که در مهارتهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند ، اهمیت بیشتری پیدا می کند. این بدان معنی است که فارغ التحصیلان و متخصصان شاغل با تخصص دیجیتالی تقاضای زیادی دارند و برتری نسبت به همسالان خود دارند

۲) تحقیقات خود را انجام دهید

برای ردیابی برنامه یا مسیر اقدام ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مورد مهارت های مورد نیاز و افرادی که در آینده از این خط خارج می شوند بسیار مهم است.

با نزدیک به ۷۰ درصد از فرصت های شغلی که بصورت آنلاین ارسال می شود ، یک بانک اطلاعاتی با ارزش وجود دارد که به مربیان کمک می کند تا وارد بازار کار شوند و ببینند کارفرمایان به دنبال چه مهارت هایی هستند.

تبلیغات شغلی در وب سایتهایی مانند Upwork ، Burning Glass ، Monster و لینکدین می تواند اطلاعات بسیار زیادی را با هزینه کم و روزافزون و طیف گسترده ای از داده های دقیق و به موقع ارائه دهد ، به تشریح مهارت های خاص و گواهینامه هایی که سازمان ها می خواهند از آن برخوردار شوند.

علاوه بر این ، پیش بینی های بازار کار به ایجاد تصویری از جهانی که در آن فارغ التحصیلان فارغ التحصیل فعلی و آینده آماده می شوند ، کمک می کند. کشورهایی مانند بلژیک ، فنلاند و استونی در زمینه پیش بینی بازار کار پیشگام هستند و برنامه های آموزشی خود را بر این اساس تطبیق می دهند.

۳) کارآموزی را پیشنهاد دهید

برنامه هایی که دانش نظری مبتنی بر کلاس را با مهارتهای کارآموزی پیشرفته تلفیق می کند ، از نظر نرخ استخدام موفقیت آمیز بوده اند. علاوه بر این ، پرستیژ حاصل از این مدارک ، تقاضای بیشتری برای دوره ها توسط بازار کار ایجاد می کند.

این مدل آلمانی در استفاده از “آموزش دوگانه” که ترکیبی از آموزش کلاس و تجربه دستی در یک شرکت است ، قابل ذکر است. این امر در مقابله با بیکاری جوانان و کمبود مهارت تا آنجا که سایر کشورها از الگوی خود پیروی کرده اند ، اثبات شده است.

کشورهایی مانند آرژانتین ، برزیل و ایالات متحده برنامه های مشابهی را اتخاذ کرده اند که شامل آموزش در کلاس و کارآموزی عملی است. آموزش ضمن کار دانش آموزان را در چرخش از طریق چندین موقعیت شغلی درگیر می کند. در ایالات متحده ، این برنامه ها شامل آموزش دانشگاهی و آموزش حرفه ای با هدف دستیابی به یک مدرک متوسطه بالاتر است که به عنوان یک برنامه قبل از کارآموزی شناخته می شود و به نوبه خود اجازه ورود به کارآموزی را می دهد.
دانش آموز

۴) دانش آموزان را در هسته قرار دهید

هدف از آموزش عالی باید کمک به دانش آموزان در طی تحصیلات خود مهارت های عرضی بیشتری را بدست آورد. مهارت های عرضی در اکثر مشاغل مفید خواهد بود ، مانند مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات (فناوری اطلاعات و ارتباطات) ، حل مسئله ، کار تیمی ، سوادآموزی ، اعداددر واقع ، مهارتهایی که در اکثر مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند و برای یادگیری مهارتهای جدید نیز لازم است.

برای دستیابی به این هدف ، آموزگاران باید از شیوه های سنتی کلاس محور معلم محور به سمت الگوی یادگیری دانش آموز محور تر فاصله بگیرند. این امر می تواند با تطبیق دوره ها به صورت حرفه ای جهت ارتقاء بیشتر خودآموزی و کار گروهی با استفاده از دانشگاه و همچنین یادگیری خارج از محوطه دانشگاه انجام شود.

همچنین برخلاف جایگاه های سنتی در اواخر برنامه ها ، یادگیری در محل کار از ابتدا نیز مهم است. تمرکز اصلی تغییر این برنامه ها باید اطمینان حاصل شود که همه مؤلفه ها بر توسعه طیف گسترده ای از مهارت ها و مهارتها برای دانش آموزان تمرکز می کنند.

مطالعات متعددی نشان داده اند که اجرای و آموزش مهارت های عرضی ، سهولت انتقال بین سطح متوسط ​​و آموزش عالی را بهبود بخشیده است ، همچنین توانایی افراد را برای ادامه کار و ایجاد مشاغل خاص خود افزایش داده است.

در پایان ، شاید مهمترین واقعیتی که باید در نظر داشته باشید این است که یک راه حل ساده وجود ندارد. هر کشور ، منطقه ، ایالت دارای تفاوت های بسیار خاص خود ، خواسته ها و الزامات نیروی کار حرفه ای و آموزش است. بنابراین انجام تحقیقات مناسب برای تعیین این نیازها ضروری است تا بتوانیم برنامه ای مناسب برای مؤسسات آموزشی در هر سطح ارائه دهیم.

همانطور که بازارها به طور مداوم تغییر می کنند ، مهارت های لازم را نیز انجام دهید. سازگاری با توجه به نوسانات و تغییرات در صنایع (جهانی و منطقه ای) حائز اهمیت است و در عین حال باز و انعطاف پذیر تغییرات و تعدیل ها کلید موفقیت خواهد بود.

بروشور

آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao Tome & PrincipeSauدی ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت