۶ گام آسان برای راه اندازی صفحه کسب و کار در Facebook

این یک قانون شده است که اگر شما یک تجارت کوچک هستید ، به یک صفحه فیسبوک نیاز دارید. با بیش از ۲٫۲۷ میلیارد کاربر فعال ماهانه در این سیستم عامل ، مکانهای معدود دیگری وجود دارند که این میزان مواجهه را با آن مواجه خواهید کرد. اگر فکر می کنید زمان به شما اجازه نمی دهد که این مورد را به برنامه قبلاً پرخاشگرانه خود اضافه کنید ، در اینجا شش مرحله آسان برای کمک به شما در تنظیم یک صفحه کسب و کار فیس بوک در یک لحظه وجود دارد.

مرحله ۱: صفحه خود را ایجاد کنید

برای رسیدن به فیس بوک اینجا را کلیک کنید.

بر روی “شروع” در گزینه “تجارت یا نام تجاری” کلیک کنید.

تمام اطلاعات خود را در زمینه های ارائه شده پر کنید. هنگام پر کردن نام صفحه خود بسیار مراقب باشید که این اسمی است که می خواهید با آن زندگی کنید زیرا نمی توانید آن را تغییر دهید. در صورت لزوم می توانید دسته خود را تغییر دهید. این زمینه ها برای تکمیل هستند:

     

  • نام صفحه
  •  

  • دسته بندی ها
  •  

  • آدرس
  •  

  • شماره تلفن

از شما خواسته می شود که یک عکس نمایه و عکس جلد را بارگذاری کنید. مهم است اگرچه می توانید این کار را در هر زمان به روز کنید ، اما می خواهید مطمئن شوید که این به نظر می رسد حرفه ای است و با برند شما مطابقت دارد ، زیرا این همان چیزی است که مردم هر وقت به صفحه شما مراجعه می کنند ، مشاهده می کنند.

عکس پروفایل

عکس شما همچنین نمادی خواهد بود که هر وقت در Facebook با استفاده از حساب کاربری خود اظهار نظر می کنید یا هر چیزی را در Newsfeed در حساب کاربری خود منتشر می کنید ، به نظر منطقی باید این نشان شما باشد.

تصویر شما باید به صورت ایده آل از ۱۷۰ ۱۷۰ ۱۷۰ پیکسل باشد ، بنابراین اگر یک آرم متناسب با آن ندارید ، یکی را در پیکربندی جدید طراحی کنید تا به طور خاص در صفحه Facebook خود استفاده کنید. برای حفظ ظاهر حرفه ای ارزش تلاش دارد. دلیل این امر آنست که فیس بوک برای تبلیغات و پست های شما محصول خاصی را ایجاد می کند ، بنابراین چسباندن به قالب پیشنهادی آنها به بهترین وجه کار می کند.

عکس روی جلد

این تصویر در بالای صفحه شما قرار دارد. از آن استفاده کنید و به طرحی برسید که علاقه بصری و کمی نگاه به برند شما را فراهم کند. به دلبستگی ها بکشید ، مردم را بخندید ، یا فتنه ای برای جلب توجه بازدید کنندگان خود ایجاد کنید.

اثر هنری یا تصویر شما باید ۸۲۰ x 462 پیکسل باشد. این اندازه برای دسک تاپ و تلفن های همراه به خوبی کار می کند. اگر یک تجارت واقعاً کوچک و بدون دسترسی به یک طراح داخلی هستید ، در صورت امکان بودجه ممکن است بخواهید یکی را استخدام کنید. همچنین می توانید مهارت های طراحی پنهانی را ببینید و Canva را امتحان کنید. این برنامه رایگان است و دارای قالب های از پیش ساخته شده است که می توانید برای ایجاد مطلبی قابل احترام استفاده کنید.

استخدام

هر دو تصویر خود را بارگذاری کنید و در صورت تمایل می توانید توضیحی به عکس جلد خود اضافه کنید. پس از اتمام ، در صفحه Facebook جدید خود فرود خواهید آمد. اگر عکس روی جلد شما خاموش است ، می توانید آن را جابجا کنید تا به بهترین موقعیت برسید.

دکمه CTA

در زیر Cover Photo خود می توانید دکمه ای را با یک تماس برای اقدام (CTA) مانند “ثبت نام” اضافه کنید. یکی را برای تشویق مخاطب اضافه کنید.

مرحله ۲: اطلاعات خود را تکمیل کنید

زیبایی فیس بوک این است که اگر این اولین بار باشد ، پس از فرود در صفحه جدید خود ، نکاتی را ارائه می دهند. اما ما شما را نیز اینجا پوشانده ایم.

به گوشه سمت راست بالای صفحه بروید و “تنظیمات” را انتخاب کنید. این تنظیمات در زیر فلش اشاره به سمت پایین نیست. این تنظیمات در کنار پیوند راهنما است. “اطلاعات صفحه” را از فهرست سمت چپ “General” انتخاب کرده و تمام اطلاعات صفحه خود را تکمیل کنید.

این جزئیات در برگه “درباره” صفحه شما ظاهر می شود. همه زمینه ها در مورد همه مشاغل اعمال نمی شود. با این حال ، مهمترین زمینه “توضیحات” شما و مواردی است که در زیر “More” قرار دارد. این شانس شما است که به مردم بگویید اطلاعات بیشتری درباره شما ، از تاریخچه خود گرفته تا جوایز خود و محصولاتتان گرفته تا قیمت گذاری (اگر تصمیم دارید آنرا نشان دهید). همچنین اگر مکان آجری و خمپاره ای دارید که افراد می توانند از آن بازدید کنند ، حتما آدرس خود را اضافه کنید.

قیمت