۵ بهترین روشها برای صفحات فرود بزرگ

هدف از یک صفحه فرود پرورش مشتریانی است که هنوز آماده خرید نیستند و نشان دادن اینکه چگونه شرکت شما ارزش خاصی را در آن منطقه فراهم می کند. چنین صفحه ای هنگام تلاش برای فروش محصولات یا خدمات خود مهم است و می تواند به شما در جذب سریع مشتریان با پیشنهادهای جذاب کمک کند. در این وبلاگ با مؤلفه های اصلی یک صفحه فرود عالی و چگونگی ادغام آنها در محتوای خود می توانید برای افزایش تبدیل یاد بگیرید.

صفحات Landing معمولاً یکی از پنج هدف را دارند:

     

  1. یک بازدید کننده را تشویق کنید تا کلیک کند (برای رفتن به یک صفحه دیگر ، در سایت شما یا شخص دیگری).
  2.  

  3. برای خرید اقدام به بازدید کننده کنید.
  4.  

  5. یک بازدید کننده را تشویق کنید تا به شما اجازه پیگیری (از طریق ایمیل ، تلفن و غیره) را بدهد.
     
  6. از یک بازدید کننده بازدید کنید تا در مورد محصولات / خدمات خود به دوستان خود بگویید.
  7.  

  8. برای یادگیری چیزی از یک بازدید کننده استفاده کنید یا بازخورد خود را ترک کنید. این ممکن است شامل ارسال نظر یا رتبه بندی محصولات یا خدمات شما باشد.

هنگامی که مشتری بالقوه از طریق جستجوی ارگانیک ، تبلیغات PPC ، تبلیغات اجتماعی یا ایمیلهای تبلیغاتی ، از صفحه فرود شما بازدید می کند ، به گزاره ارزش خاص یا محصولی که روی آن کلیک می کند ، علاقه نشان می دهد. با این حال ، یک صفحه فرود به اندازه کافی نیست که بتواند خرید را به تنهایی انجام دهد. روشهای خاصی برای سازماندهی محتوا برای هدایت تبدیل و در نهایت فروش وجود دارد. در اینجا پنج روش برتر برای دستیابی به صفحات فرود آمده است که باعث جذب مشتری بیشتر و تقویت سیگنالهای مورد علاقه آنها می شوند

۱ head عنوان کامل را تهیه کنید

عنوان نخستین چیزی است که کاربر در صفحه فرود شما می بیند و اکثر بازدید کنندگان تیتر شما را می خوانند اما فقط از طریق نسخه کپی می شوند. از عناوین مبهم خودداری کنید یا محتوای شما را به درستی خلاصه نکنید. در مرحله اول ، مهم است که مطمئن شوید محتوای خود را به روشی جذاب ، مختصر و چشم نواز بپوشانید. ثانیا ، اطمینان حاصل کنید که تیتر مزایای پیشنهاد شما را منتقل می کند. این امر باعث می شود کاربران بیشتر در صفحه بمانند و در مورد تماس با آنها عمل کنند.

سوم ، به خاطر داشته باشید که عنوان صفحه بهینه شده (از جمله کلمه کلیدی مورد نظر خود را) همچنین می تواند به شما در رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو کمک کند. داشتن صفحه فرود ایندکس شده در سایت شما که دارای کلمه کلیدی بهینه سازی شده است ، قابلیت مشاهده آن را برای آن سوال خاص بالا می برد

در آخر ، همیشه اطمینان حاصل کنید که تیتر صفحه فرود شما با عنوان ایمیل ، تبلیغات ، کپی سئو و غیره برای یک تجربه کاربری یکپارچه مطابقت دارد. به عنوان مثال ، اگر تبلیغ شما برای “فروشگاه های بوتیک سان فرانسیسکو” است ، تیتر صفحه فرود شما باید کلمات “فروشگاه های بوتیک سان فرانسیسکو” را در عنوان داشته باشد و همراه با مطالب مرتبط باشد. این صفحه فرود از Pinterest درگیری با یک تیتر الهام بخش و تصاویر و کپی های عاشقانه است.

۲ Page برای هر تبلیغ فعال یک صفحه فرود جداگانه بسازید

این بسیار مهم است که محتوایی که کاربر بر روی آن کلیک می کند ، از نزدیک با عنوان و محتوای بدن صفحه فرود شما مطابقت داشته باشد. با توجه به Hubspot ، به این “مسابقه پیام” گفته می شود و به عنوان “[…] مطابق عنوان صفحه فرود با عنوان تبلیغات یا عنوان بازاریابی که بازدیدکننده شما روی آن کلیک کرده است ، تعریف می شود.” مطابقت با پیام بخش مهمی است از یک تجربه کاربری عالی و از آنجا که اکثر شرکت های B2C مقدار زیادی از مطالب را در انواع مختلف و دسته بندی محصولات مختلف ارائه می دهند ، ارسال پیام ساده کاربران به صفحه اصلی شما یا یک صفحه محصول متفاوت از صفحات تبلیغاتی شما اجازه نمی دهد که متن مناسب مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر شما یک ایمیل برای تبلیغات کنسرت های محلی در منطقه خود ارسال کنید ، از جمله یک کنسرت Lorde که در آن علاقه مند هستید و یک کاربر علاقه دارد در این کنسرت برای هنرمند Lorde شرکت کند ، او برای خرید بر روی دکمه CTA شما کلیک می کند. بلیط های آن کنسرت اگر به جای صفحه بلیط برای Lorde ، آن کاربر را به صفحه اصلی سایت خود ارسال کنید که محتوای تبلیغاتی آن برای بلیط های بیس بال است ، احتمالاً او بسیار اذیت می شود.

حتی اگر بلیط های Lorde هنوز هم در دسترس باشد ، کاربر ممکن است ناامید یا گیج شود و از خرید آنها بطور کلی خودداری کند. برای مقابله با چنین موضوعی ، هر تبلیغی که اجرا می شود باید مشتریان را به صفحه فرود اختصاصی هدایت کند که در آن تیتر و محتوا با تبلیغ شما یا نسخه تبلیغاتی ایمیل شما مطابقت دارد. کاربر باید فوراً سرنخ های متنی را که مربوط به کلیک یا جستجوی او است ، ببیند. شما نمی خواهید کاربران را مجبور به انجام اقدامات اضافی برای یافتن محتوای صحیح کنند.

۳ ٫ از تصاویر با دقت استفاده کنید

۶۵٪ از مردم اطلاعات جفت شده با تصاویر مربوطه را حفظ می کنند – در مقایسه با تنها ۱۰٪ افرادی که فقط همان اطلاعات را می شنوند. به همین دلیل ، “بهتر است تصویری را تهیه کنید که شخصی را که از محصول یا خدمات شما استفاده می کند برجسته کند ، یا اینکه اگر بازدید کننده در صفحه فرود شما تبدیل شود ، چه چیزی از بازدید کننده دریافت می کند.

اما مراقب باشید تصاویر شما باید همیشه به شما در درآمدزایی تبدیل کمک کنند ، بازدیدکنندگان را منحرف نکنند. نه تنها تصاویر شما باید الهام بخش ، اصلی و چشم نواز باشند ، بلکه باید با دقت در موقعیت قرار بگیرند تا خواننده را به عمل القا کند. یک فیلم آموزشی مختصر ، آموزشی ، اگر ترجیح می دهید به آن مسیر بروید ، می تواند به افزایش نرخ تبدیل کمک کند.

به خاطر داشته باشید که استفاده از تصاویر افراد می تواند به خصوص مشکل باشد. این نوع تصاویر باید شخص / افراد را به سمت دکمه فراخوانی به عمل سوق دهد. در زیر نظرسنجی که کودک با آن روبرو است ، بررسی ردیابی چشم را مشاهده کنید.

انسان ها اجتماعی هستند ، و ما باید به جایی که انسانهای دیگر به دنبال آن هستند نگاه کنیم. منطقه قرمز بالا نشان می دهد که چگونه افراد براساس جهت کودک با آن فرم تعامل برقرار می کنند ، و شخصی که او در فرم جستجو می کند برنده کاملاً مشخص است.

۴ C CTA مشغول هنر و صنعت

دکمه تماس با شما (CTA) مهمترین قسمت از صفحه فرود شما است زیرا این راهی است که منجر به ایجاد جدیدی در سیستم شما ایجاد می کند. بدون این دکمه ، شما مشتریان جدید بالقوه را دریافت نمی کنید و بقیه نسخه ها و تصاویر در صفحه شما اهمیت آنها را از دست می دهند. CTA های عالی می توانند نرخ تبدیل شما را دهها یا حتی صدها درصد درصد افزایش دهند.

بازدید کنندگان باید با کلیک بر روی دکمه CTA احساس اجبار کنند ، بنابراین باید آنها را متقاعد کنید که این کار را انجام دهند. از کپی کردن خسته کننده یا نامشخص مانند “ارسال” یا “شروع” خودداری کنید و روی کپی و شخصی سازی جذاب مانند “ارسال به eBook” یا “آزمایشی رایگان من” تمرکز کنید. ” دکمه.

از نظر رنگ CTA ، دکمه شما باید با عناصر اطراف آن در تضاد باشد تا حداکثر توجه را جلب کند. از تست A / B استفاده کنید تا ببینید کدام یک از رنگها برای تجارت شما بهتر است. ترجیحات اغلب ممکن است از نظر صنعت و شخصیت متفاوت باشد ، بنابراین مهم نیست که فرضیات را بر اساس “بهترین شیوه ها” انجام دهید که ممکن است برای شما کاربردی نباشد. به گفته این ، معمولاً بهتر است رنگ صفحه و اشیاء موجود در آن را در سمت چپ چرخ رنگ نشان داده شده در زیر (سبز ، آبی ، بنفش) نگه دارید و برای دکمه (های) CTA از رنگ های متضاد استفاده کنید.

برای نشان دادن CTA های عالی که با متن و رنگ خوب کار می کنند ، نمونه ای از تبلیغات فعلی Zola است. این تبلیغات در فیس بوک به شرح زیر ارائه شد:

بعد از کلیک روی تصویر ، به صفحه اصلی هدایت شدیم که دارای CTA جذاب است که نشانگر روشنی از مراحل بعدی است.

در واقع دو جهت وجود دارد که کاربر می تواند برود – تأیید تاریخ عروسی خود یا ایجاد رجیستری. هر دو منجر به ایجاد رجیستری می شوند ، اما یکی CTA نرم تر است. تصاویر جذاب هستند و جعبه های برجسته برجسته می شوند و جهت های روشن ارائه می دهند. این یک برنده همه جانبه است

عروسی

۵ ٫ فرمهای خود را بیش از حد پیچیده نکنید

یک فرم ضبط سرب با طراحی ضعیف می تواند مرگ و میر تبدیل شما باشد. چشم اندازها نمی خواهند برای تقاضای یک پیشنهاد ، وقت زیادی را صرف تقسیم مقدار زیادی از اطلاعات شخصی کنند. فقط اطلاعات مورد نیاز خود را بخواهید و این را بخاطر بسپارید که کاربران بعداً هنگامی که مشتری شوند ، اطلاعات اضافی را ارائه می دهند. وب سایت محبوب WhoTestWon ، که فهرست آزمون های A / B را انجام می دهد ، در حال حاضر فقط ۴۰ تست روی فرم ها دارد. این موضوع بسیار مورد بحث قرار گرفته است ، اما کارشناسان قبول دارند که فرم هایی که زمان کمتری می برد ، به طور کلی بهتر هستند. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها این امکان را دارند که اطلاعات خود را از طریق سیستم عامل رسانه های اجتماعی خود پر کنند. این گزینه آسان برای بسیاری از مصرف کنندگان مشغول مناسب است. یک مثال عالی از Salesforce:

نتیجه گیری

برای موثرتر ساختن صفحات فرود ، باید:

     

  • سرفصل ها را روشن ، مختصر و جذاب کنید.
  •  

  • برای هر تبلیغ فعال ، یک صفحه فرود جداگانه ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که متن و تصاویر موجود در آگهی یا ایمیل شما مستقیماً با پیشنهادهای صفحه فرود شما مطابقت دارند.
  •  

  • از تصاویر با دقت استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها تبدیل ها را هدایت می کنند – چشم انداز احتمالی شما را منحرف نکنید. هنگام استفاده از عکس های افراد ، اطمینان حاصل کنید که آنها به شکلی که می خواهید چشم انداز شما پر شود ، روبرو هستند.
  •  

  • CTA های جذاب را ایجاد کنید که متن را شامل می شوند که باعث الهام بخشیدن به عمل می شود و رنگ های خود را با دقت در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که زبان شما برای هر پیشنهاد خاص متناسب است.
  •  

  • فرم های خود را ساده ، مختصر و پر کنید. در نظر بگیرید به کاربران این امکان را می دهند تا اطلاعات خود را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود پر کنند.