۳ نوآوری که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را تغییر می دهند

اگر به دنبال جذب مخاطبان ، تبدیل مشتری و افزایش فروش در سال آینده و فراتر از آن هستید ، مهم است که برای آخرین موارد در روند بازاریابی دیجیتال ، چشم و گوش خود را حفظ کنید تا در راستای رقابت خود باشید.

دیجیتال

و اگر احساس می کنید همیشه کمی عقب هستید ، نگران نباشید ، تنها نیستید. تازه کردن دانش خود با دوره ها یک روش عالی برای آشنایی با برخی از نوآوری های جدید در بازاریابی دیجیتال است.

در اینجا مواردی وجود دارد که قطعاً می تواند تأثیر بسزایی در ارتباط با مشاغل B2B و B2C با جهان داشته باشد.

۱ ٫ برنامه هایی که از بازاریابی میکرو لحظه پشتیبانی می کنند

بازاریابی خرد لحظه ای همه چیز در مورد تغییر ماهیت رفتار مصرف کننده در زمینه رفتار دیجیتالی خود (بویژه مبتنی بر موبایل) و همچنین واقعیت این است که با گذراندن زمان زیادی در اینترنت با بارگذاری اطلاعات روبرو هستند.

موبایل

این عقیده مبتنی بر این عقیده است که مصرف کنندگان امروزه اساساً می توانند به فاصله چند ثانیه به “بهترین” از هر چیزی دسترسی پیدا کنند – و حدود ۹۶٪ از مصرف کنندگان این کار را با تلفن های هوشمند خود در فضای چند ثانیه انجام می دهند.

مطابق نظر با گوگل فکر کنید ، بسیاری از رفتارهای مصرف کنندگان امروز را می توان به ۳ نکته اصلی تقسیم کرد. اول ، مصرف کنندگان “به خوبی توصیه می شوند” ، به این معنی که آنها اساساً در مورد هر نوع خدمات یا کالایی ، در هر طبقه ، فوراً از طریق موبایل خود تحقیق می کنند. دوم ، آنها “درست در اینجا” هستند ، اطلاعات زیادی را به بازاریابان ارائه نمی دهند اما مایل به دستیابی به اطلاعات از هر محلی هستند. سوم ، آنها “در حال حاضر” هستند به این معنی که روند تصمیم گیری آنها ، حتی با خریدهای عمده ، به دلیل فراوانی اطلاعاتی که در نوک انگشتان خود دارند ، بسیار سریعتر انجام می شود.

چالشی که این موضوع برای مارک ها و بازاریابان به وجود می آورد این است که اکنون آنها باید بدون نیاز به داشتن اطلاعاتی در مورد آنها قبل از زمان ، بتوانند مشتری خود را در فضای چند لحظه “پیدا کنند”. بنابراین ، مشاغل باید بتوانند در قالب پیشنهادات “یک لمسی” برای تطبیق این رفتار ، ایجاد وفاداری به برند و پیشبرد رقابت خود ، پیشنهادهای بیشتری ارائه دهند.

بازاریابی سنتی یک وقفه است – اگر شما به آنها بیایید ، آنها اذیت می شوند. اما آنها می توانند وقتی نیاز به چیزی دارند ، بیایند و شما را پیدا کنند. بنابراین ، به این معنا که مصرف کنندگان گزینه های زیادی “در حال حاضر” در دسترس دارند ، بازی بازاریابی تغییر کرده است. “محتوای هوشمند” کاملاً شخصی سازی شده که روی ایجاد روابط متمرکز شده اند ، پاسخی است به این امر ، در واقع یافتن راهی برای پرداختن به افراد خریدار خاص. این می تواند به یک ویژگی خاص از یک جمعیت شناختی ، از جمله سن ، مکان و یا حتی در سفر خریدار یک شخص تنظیم شود.

۲ ٫ کاملاً یکپارچه ، محتوای مبتکرانه

همه ما می دانیم که محتوای پویا مانند فیلم برای مدتی سلطنت کرده است ، و این در حال گسترش و گسترش به روش های جدید است. نه تنها این روز به روز بیشتر تعامل می یابد ، بلکه به روش های مختلفی نیز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

طبق آمارهای Wordstream:

     

  • تقریبا نیمی از کاربران فیس بوک حداقل یک ساعت فیلم در هفته تماشا می کنند
  •  

  • ۸۵٪ آمریکایی ها فیلم ها را بصورت آنلاین تماشا می کنند
  •  

  • بیش از ۹۰٪ افرادی که فیلم ها را به طور مرتب تماشا می کنند ، به اشتراک می گذارند
  •  

  • فیلم های صفحه فرود می توانند ۸۰ درصد مکالمات را تقویت کنند

محتوای زودگذر (فکر کنید داستانهای اینستاگرام) همچنان مثل زندگی واقعی به صورت مستقیم و عاطفی درگیر می شوند و چهره های فانتزی مردم را ترجیح می دهند. و این واقعیت که تنها یک لحظه است باعث می شود معنادارتر شود. همچنین یک راه عالی برای تأثیر گذاران برای ارائه انحصاری “در پشت صحنه” ، لحظه های صمیمی است که فقط برای انتخاب مخاطبان یا برای مدت زمان محدود در دسترس هستند. بنابراین ، عنصر کمیابی بازاریابی اجتماعی در اینجا برجسته می شود.

محتوای یکپارچه می تواند بسیار شخصی و به یاد ماندنی باشد ، به خصوص که ما با سیستم عامل های مبتنی بر هوش مصنوعی بیشتر حرکت می کنیم ، که این قابلیت را دارند که اساساً بتوانند با مشتریان خود آشنا شوند. این بدان معنی است که آنها این پتانسیل را دارند که به ما کمک کنند تا محتوای بسیار به یادماندنی و شخصی ایجاد کنیم.

یادگیری ماشین یکی از عناصر فناوری هوش مصنوعی است که به این واقعیت اشاره دارد که ماشین آلات در حل مسئله بیشتر و بیشتر مهارت می کنند. آنچه این فناوری را برای بازاریاب های دیجیتالی بسیار جذاب می کند این واقعیت است که قادر به جمع آوری و تجزیه و تحلیل مجموعه داده های عظیم از روی سیستم عامل های مختلف به سرعت و سپس تصمیم گیری در مورد بازاریابی خوب است که می تواند بقیه استراتژی شما را آگاه سازد.

این بدان معنی است که هوش مصنوعی را می توان در تعدادی از برنامه های بازاریابی از جمله:

     

  • دستیاران شخصی دیجیتال
  •  

  • ادغام بینش بین سیستم عامل ها
  •  

  • تعامل به طور فزاینده معتبر ، به عنوان مثال ، از طریق chatbots
  •  

  • تحلیلی پیش بینی کننده. نمونه هایی از این می تواند پیش بینی شودg چقدر ممکن است مبلغی از قیمت خاص تبدیل شود یا مشتری خاصی بتواند کالای دیگری را برگرداند
  • قیمت

     

  • تجزیه و تحلیل الگوهای UX برای هدفگذاری استراتژی بازاریابی

۳ ٫ بلند شدن و بستن و شخصی بودن

ما قبلاً در مورد اهمیت ایجاد محتوای شخصی سازی شده بسیار سفارشی اظهار داشتیم. نکته اینجاست که اساساً شکسته شدن این مانع که (به معنای واقعی کلمه) صفحه نمایش ارائه تجربه ای تاکتیکی است که فراتر از متن فقط “خواندن” است ، می شود ، اگر به هر دلیل دیگری غیر از این نباشد که افرادی که تمام روز را به صورت آنلاین می گذرانند ، چشمان خسته دارند. روش های بسیاری برای حذف (یا کاهش) این مانع که صفحه نمایش است وجود دارد و مخاطبان شما را به مشغول تر کردن تشویق می کند.

در اینجا چند مثال و ایده خلاقانه وجود دارد که چگونه می توانید تاکتیک های بازاریابی دیجیتال خود را شخصی تر ، سفارشی و تعاملی تر کنید.

واقعیت افزوده: واقعیت افزوده در حال حاضر جهشی و محدودیت هایی را به همراه دارد ، و این که آیا شما متوجه آن هستید یا نه ، در تبلیغات تجاری بزرگ در حال حاضر جلو و مرکز است. اگرچه هنوز هم ممکن است چیزی باشد که بیشتر فقط برای مشاغل بزرگ مقرون به صرفه باشد ، اما باید برای بازاریابان محتوا که مایل هستند مایل اضافی را طی کنند ، توجه داشته باشید. وقتی در مورد بازی های ویدیویی به آن فکر می کنیم ، کاملاً در اینجا است (چند سال پیش به روند Pokemon Go فکر کنید). IKEA Place یکی دیگر از ایده های ابتکاری است که اساساً به افراد اجازه می دهد خانه خود را با مبلمان IKEA طراحی کنند. واقعیت مجازی از قبل به عنوان مصرف کنندگان در دست ماست و قرار است ابزاری بسیار با ارزش برای بازاریاب ها نیز بدل شود.

ایده

شخصی سازی بهتر نیز راهی است که بازاریابان محتوا می توانند استراتژی دیجیتالی مشاغل را به چیزی متناسب با کاربران بی نظیر تبدیل کنند. این ممکن است از طریق تقسیم و هدف قرار دادن محتوا برای دیدار با تنظیمات برگزیده کاربر یا از طریق تجربیات شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند chatbots انجام شود.

فیلم ، گرافیک و عکس های حرفه ای: بیشتر ما از محبوبیت Facebook Live آگاه هستیم و بخشی از جذابیت آن این است که تعاملی است و تجربه ای کاملاً شخصی را ارائه می دهد. فیلم در حال تبدیل شدن به تعامل بیشتر ، نوآورانه و حرفه ای تر خواهد بود. ممکن است ارزش ایجاد یک دوربین عکاسی بالا برای فیلم و فیلم و یا قرارداد با یک هنرمند برای ایجاد تصاویر منحصر به فرد و اصلی برای وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی باشد.

یک روند قطعی به سمت گرافیک های شخصی تر ، عکسهای معتبرتر (فکر می کنید کمتر عکس سهام) و سفارشی سازی بیشتر تصاویر حتی در زمینه دستگاه های تلفن همراه شخصی وجود دارد. ویژگی پرتره i Phone 8 اپل ، که به کاربران امکان تنظیم نور را می دهد ، گویی که آنها واقعاً در یک استودیوی عکس حرفه ای “هستند” ، نمونه ای کاملی از نحوه غوطه وری مصرف کنندگان در سطح جدیدی از عکاسی در موبایل های شخصی است.

تعاملی: فرصت بیشتری برای مکالمه واقعی در رسانه های اجتماعی و سایر وسایل مانند دستیاران شخصی دیجیتال وجود خواهد داشت. امیدوارم از این نوع مشارکتهای عقب و جلو در رسانه های اجتماعی و جریانهای سرگرمی نیز تقلید شود تا فرصتی بیشتر برای ارتباط دو طرفه وجود داشته باشد ، به جای اینکه احساس شود یک صفحه نمایش بین دو نفر وجود دارد. AR در تلفن همراه روشی دیگر است که در زندگی روزمره ما شاهد تعامل بیشتر خواهیم بود و فراتر از بازی های ویدیویی خواهد بود.

آینده چه چیزی را نگه می دارد؟

لیست بالا فقط چند مورد از بسیاری از ویژگی های بسیاری است که بازاریاب های دیجیتال باید با توجه به اینکه ما به سرعت به آینده حرکت می کنیم باید در نظر داشته باشیم. هر چیزی که به مردم امکان تجربه غنی در رسانه ها را بدهد ، خواه VR ، روشهای جدید استفاده از عکسها ، فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی مانند دستیاران شخصی دیجیتال یا حتی روشهای جدید خرید در وب ، امکان ایجاد یا شکستن آن را دارد. تصویر برند تجاری.

به همین دلیل است که هر کس درگیر در حوزه بازاریابی دیجیتال است باید از هر ابزار یا برنامه ای استفاده کند که بتواند محتوای خود را یکپارچه تر ، روی “میکرو لحظه ها” متمرکز کند و یک تجربه شخصی تر به کاربر ارائه دهد. آنها باید روی توپ باشند و همیشه بیش از هر زمان دیگری به تجربه کاربر فکر می کنند.

این که آیا شما عاشق رسانه های دیجیتالی هستید یا هنوز در حال قدم زدن با دقت به آب هستید ، مهم است که اگر هنوز این کار را نکرده اید ، راهکاری برای مناسب ترین نوآوری های فن آوری در تجارت خود بسازید.